En heldag i Hällefors.


Godmorgon.
Gud va jag har sovit gott i natt.
Det var nog bara för att Daniel sov hemma, känner mig mycket tryggare då.
Får se om han kommer hem ikväll också, håller tummarna! ♥

Idag blir det en heldag i Hällefors.
Ska ha klass där i eftermiddag, makeup med värdinnan och sen kommer det gäster
på hudvård. När jag ändå är i Hällefors tänkte jag passa på att hälsa på mormor också. :)



Nej, nu ska jag käka lite frukost och sen packa väskorna.
Ha en härlig dag i det fina höstvädret.



Kram



Senare idag tänkte jag bjuda på ett helt underbart recept!
Chokladmuffins med Polly!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0