En spark i baken!


Inte trodde väl jag att min blogg var så saknad, vilket jag fick höra igår..
Så nu mina vänner har jag fått en spark i baken och jag lovar att det ska bli
lite bättre uppdatering, även om det kanske inte blir flera inlägg varje dag så
ska jag ändå försöka skärpa mig :)


Så vad händer i mitt liv då?

Jag har en ihängande förkylning som inte riktigt vill bryta ut/dra sig tillbaka. Skapligt jobbigt med tanke på att jag har mycket jobb framöver som jag verkligen inte vill ställa in.

Vi håller på att renovera badrummet, något som har tagit väldigt lång tid!
Men i helgen var vi till Örebro och köpte kakel. Det kommer bli så jäkla snyggt!
Längtar enormt till det är klart! Det ska bli så skönt att slippa åka upp till pappa
varje gång man ska duscha.

Jag har kommit igång med "träningen" igen, just förtillfället blir det inte så mycket pga
förkylningen men annars så är jag ute och promenerar med Cactus (häst) och Alice (hund) varje morgon. Sen kan det även bli en ridtur också.. Som förra veckan, det var underbart att sitta upp igen. Även om ridbyxorna klämde åt i midjan (vi har problem med fukt i garderoberna så alla kläder krymper!) och jag fick kramp i vaderna efter bara några minuters trav, så var det ändå helt fantastiskt. :)


Hmmm, vad mer vill ni veta?




Kommentarer
Postat av: Erica

Äääääääääääääntligen !!!! Hoppas badrummet snart blir klart till er å att förkylningen släpper, ja e med förkyld, jobbigt å tråkigt är det <3 Välkommen tillbaka gumman. Kram

2010-09-23 @ 12:18:07
URL: http://lovesexandbeauty.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0