Söndag


Söndag, redan!
Förstår inte varför helgerna ska gå så fort?!!

Har jag otur så åker Daniel redan i eftermiddag och då
får jag inte träffa honom förrän om två veckor!
Nästa helg ska han åka till München på oktoberfesten,
så då hinner vi inte ses något. :(

Funderar på att åka till Sthlm då eftersom det inte
blev något den här helgen.
Camilla, hör av dig om du vill ha besök! ;)

Nu ska jag käka lite frulle och invänta Stefan.
Förhoppningsvis blir väggarna färdiga idag! ;)

Ha en bra dag!



En grön, sne och ful ego bild.
Det bjuder jag på!


Kommentarer
Postat av: gabriella,

åh, jag vet hur det känns! skit tråkigt, men för mig är det snart bara en månad kvar tills jag får träffa niklas :D



kram

2010-09-26 @ 15:40:53
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0