Sthlm.

Har länge planerat att åka till Sthlm i helgen,
men i dagsläget vet jag inte hur jag ska göra.

Det har varit mycket utgifter på sista tiden med tanke på badrummet och helgen i Göteborg.
Sen känner jag mig inte helt okej med förkylningen. Kul att sitta på ett tåg och behöva snyta sig var och varannan minut. Sen om febern kommer tillbaka? Ja, då blir jag sängliggandes...

Får se om jag får lön från Kyrkan imorgon (städade där i två veckor) då får jag tänka över saken ordentligt. Tåget går nämligen runt 13.00 så imorgon bitti måste jag veta...

Vill ju så gärna träffa Johanna!!



Det känns så tomt utan henne.
Vi umgicks varje dag, hela sommaren och sen plötsligt så börjar hennes plugg och hon åker tillbaka till Sthlm.


Det är verkligen inge roligt!

Saknar dig gumman!


Bilden är från Fryksdalsdansen i Sunne i somras. En av våra galna helger tillsammans.

Varför kan det inte vara sommar jämt för? Nej, nu kom jag in i någon höstdepression här och det var inte meningen.

Det jag vill ha sagt är att jag saknar dig Johanna!


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Camilla

sötnosar!!!!

2010-09-24 @ 00:06:13
URL: http://modernday.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0