På promenad genom stan


Oj vad länge sen det var jag skrev!
Dagarna bara rusar iväg, va härligt det är.

Nu är det påsk också vilket innebär jobb för min del.
Ska jobba på Hennickehammar fredag, lördag och söndag :) Ända sen jag fick reda på att jag skulle jobba där så har jag fått jätte mycket gjort hemma och med mitt MK. Jag är verkligen en sån person som får mer gjort ju mer jag har att göra!

Hela nästa vecka har jag jobb med MK. Ska bla till Brattforshyttan, Ekshärad och Nora - himla skoj!
Var i Hagfors och Ekshärad i tisdags och träffade några kvinnor som skrev upp sitt intresse på modeshowen. Resultatet blev en ny kollega, försäljning och vidarebokningar. Väldigt nöjd över det måste jag säga!

Nej, nu ska jag slänga på mig ansiktet och åka upp till HH och prova ut kläder så det är klart inför morgondagen.
Hej svejs och Glad Påsk!



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0