Underbara dagar!


Onsdag redan och det har hittills varit en fantastisk vecka!
Igår hade jag några kunder här på förmiddagen och sen åkte jag med en kollega till Hagfors för att sminka några modeller som skulle gå på modevshowen dom hade. Vi passade även på att göra reklam för oss och det var jätte roligt med så bra respons! Ska ringa dom till helgen tänkte jag för att boka in dem på en hudvårdsklass :) Min ena modell var också väldigt intresserad och nyfiken på jobbet - spännande!

Nu ska jag packa i ordning alla saker för nu blir det två dagar med jobb i Norge! ;)




Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0