Duktig tjej!


Ikväll mina vänner har jag varit duktig - SKITDUKTIG skulle jag vilja säga!
Jag har nämligen varit ute och sprungit, ja precis ni läste rätt! SPRUNGIT!
Måste säga att det det gick förvånadsvärt lätt - för att vara
första gången jag sprang utomhus!
Stannade inte en enda gång! Eller jo, när jag skulle knyta
ena skosnöret men det räknas inte!
(stannade ju inte pga att jag var trött)



Kanske ska tillägga att jag inte har tränat det minsta sedan mitten av juni kanske,
kommer inte ens ihåg när det var - så längesen är det!!
Men ändå svarar kroppen så bra, trodde inte att jag
skulle orka en meter men det gjorde jag!
Flera meter tillochmed! :)

Nu ska jag äta några ostskivor innan det är dags att sova!
Kommer nog somna ovaggad inatt!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0