Fullt upp!


Förutom jobb på kyrkogården 06.30-15.30 så ser mina dagar ut så här:

Igår: Utbildning i Karlstad 17.00-21.00
Idag: Facial 17.00. Och nu ska jag sätta mig med bokföringen!
Imorgon: Kolla tapeter direkt efter jobbet och sen till Erika och göra hårförlängning kl 17.00.
Torsdag: Makeupvisning 17.30 och sen köra grejer till lägenheten.
Fredag: Köra grejer till lägenheten, eventuellt tapetsera. Sen träffa tjejerna på kvällen.
Lördag: Servera på bröllop i Karlskoga och sen direkt efter det hem och ut på Larsmäss.
Söndag: Umgås med tjejerna och köra grejer till lägenheten.
Sen på måndag väntar en vecka på kyrkogården igen.

Men som jag säger; den som har mycket att göra får också mycket gjort!
Vila kan man göra i graven!

Dags att bli färdig med bokföringen då!
Tjupp tjupp!



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0