Lycklig tjej!



Igår blev mitt kök färdig tapetserat (bilden är från ett tidigare stadium).
Nu är det bara sovrummet kvar,
som han förhoppningsvis tar idag!
SEN KAN JAG FLYTTA IN!!

Kanske skulle satsa på en inflyttningsfest på marken?
Det hade ju vart perfekt, förutom att det är långt från stan.
Fast egentligen är det ju inte det..
Det är ju bara att gå allén, sen ut till ICA, ta karlstadvägen
och sen allégatan så är man vid öltältet!!

Så får det bli :)
Dom som tycker att det är för långt
behöver ju helt enkelt inte komma!

Får nog fixa en inbjudan på fejjan - det är ju där det händer menar jag!



Kommentarer
Postat av: Läpp

Haha... ser ut som du har tagit kortet hemma hos mig :P samma tapeter, golv, tak och lister

2011-08-19 @ 00:53:08

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0