Stammis?


- Hej, jag skulle vilja beställa en kycklingsallad utan oliver.
- Ja, och du vill ha två rhode island dressingar?
- Ja, precis.
- Det tar 10 minuter Mikaela, välkommen!
- Tack så mycket.


- Hej, jag skulle vilja beställa en nachotallrik.. (blir avbruten)
- Utan rödlök?
- Ja just precis.
- Det fixar jag, välkommen om 10 minuter!
- Tack!


- Hej, jag skulle vilja beställa en opera
- Är det du Mikaela?
- Ja
- Ska du äta pizza idag?
- Haha ja, det får bli det.
- Inga problem, jag fixar det!
- Tack.
När vi sedan hämtade pizzan (som jag skulle dela med Malin) så frågade
han henne om hon hade tvingat mig att äta pizza.
Följt med en förklaring till henne att jag minsann inte äter pizza! haha
Sen när vi ska åka iväg så kommer han utspringandes med två små
brödbitar i handen och ber mig provsmaka det och avgöra om
dom ska börja med det eller inte.


Frågan är nu;
När han vet mitt namn, kan mina beställningar utantill och reagerar om jag
avviker från mina vanliga rätter, hälsar på mig när vi möts i trafiken och pga att jag
ringer så ofta så känner han igen min röst!
Är det då jag kan kalla mig en stammis?
:D


Dagens lunch: Nachotallrik utan rödlök - såklart! :)


Kommentarer
Postat av: Johan

Ja det kan du nog =)

Babylon ringde hem till Nyborg en gång när han varit på jobb i två veckor o frågade om han inte va hungrig eftersom dom inte sett honom på dessa två veckor =D

2011-08-16 @ 19:45:36

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0