Mera shopping!


Var till Karlstad idag för att försöka hitta något att ha
på mig på julborden vi ska på till helgen men hittade inget
som jag fastnade för... förutom underkläder på Change.
Blev tre BH:ar och två trosor. Skulle önska att man kunde
handla underkläder på H&M eller Lindex så man slapp lägga
flera tusentals kronor på några få tygsaker.. Men icke sa nicke!
Stora boobs ska man tydligen vara tvungen att dras med! :D

Min OnePiece och skorna från Have2Have är skickade också!
Lycklig!! Håller tummarna för att jag får det imorgon.
Då ska jag gå runt här i lägenheten i min onepiece och högklackat,
bara för att det är helt normalt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0