5 kg hudvård


Gick upp tidigt idag för att vara redo när posten kom :)

Man vet ju aldrig när den kommer, vissa gånger är dom här halv nio och andra gånger mitt på dagen. Dom gångerna dom kommer på morgonen är lite jobbiga, speciellt om man blir väckt! Man flyger upp ur sängen och slänger på sig första bästa klädesplagg..
men idag var jag alltså redo så nu sitter jag här som ett barn på julafton och går igenom mitt paket med hudvårdsprodukter :)


Ska träffa en av mina konsulter idag också och gå igenom hennes Starter Kit som hon fick hem igår. Inte lätt att veta vad allt är och så när man är ny :)


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0