Bla bla bla


Nu har jag kastat av mig all skit och sitter och lyssnar på Bonnie Tylers fantastiska röst på spotify! Det gör mig otroligt taggad måste jag säga!! Inte för att jag vet vad jag är taggad inför - en fredagkväll utan tv kanske? Våran gick ju sönder häromdagen så vi har numera min gamla skrutt tv som är jätte liten jämfört med Daniels 52 tums!
Var ner till Euronics förut för att kolla hur länge sen det var Daniel köpte den, för är det inom 3 år så tar Samsung tillbaka tvn. Det visade sig att det var 3 år och 2 månader sen!! Hur typiskt är inte det då? Får se om det går att fixa ändå... håller tummarna!

Håller även tummarna för att fakturan stämmer som vi fick hem idag angående resan!! Då blir drömresan ännu bättre - vilket jag inte trodde gick. Men jora! ;)


Annars då? Jo jag fixade mina ögonbryn igår och la en skön ansiktsmask så idag är jag len som en barnrôv i ansiktet. För er som undrade alltså!


En osminkad sanning:


Men efter att ha gått osminkad i snart två veckor så börjar jag
vänja mig vid spegelbilden och framförallt gilla den!


Fan va jag flummar, lika bra att jag ger mig när jag är på topp!
Eller just jag, botten var ju nådd. Hur ska jag ha det?


Nej nu ger jag mig!
Sug och svälj, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0