Göteborg Horse Show


Sitter här nu, lite piggare och varmare, och inväntar Göteborg Horse Show som sänds via webben eftersom alla kanaler måste visa alpint eller skid VM! - så jävla dåligt!!!!

Tur det visas på webben iaf för man kan ju inte missa när en Filipstadstjej är med och tävlar!! När jag fick reda på att hon kvalat så blev jag alldeles tårögd av glädje (jag vet jag är blödig). Men jag tycker det är så roligt när det går bra för andra och då kan jag inte hålla tillbaka tårarna!
Kommer säkert gråta en skvätt under rittens gång också, det återstår att se... för snart börjar det!!
SPÄNNANDE!

Linn Backman - Kamomill

(bilden är lånad från Linns facebook)


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0