Helgen


Har bloggat dåligt under helgen så här kommer en liten sammanfattning på vad som hänt :)

FREDAG:
11.00 Lunch på stan med Daniel
15.00 Jobb
16.00 Hem till pappa och åt lite mat
16.30-17.30 Simmade med Johanna
19.00-23.00 Musikquiz på Hertig Karl.

Det blev en rolig och fullspäckad dag! Kan verkligen rekommendera er som inte var på musikquizen att gå nästa gång. Det var verkligen jätte roligt!!

LÖRDAG:
En lugn dag med en fyllesjuk pojkvän.
Stefan och Carina kom hit på eftermiddagen så nu har vi äntligen fått handfat och spegel i badrummet! (visar er vid ett senare tillfälle). På kvällen blev det kinesen med Håkan och Johanna. Daniel var så dålig att han inte orkade äta någonting! Han spydde istället!

SÖNDAG:
Stall och hästvakt. Så jag var i stallet tidigt på morgonen - älskar det! Mockade och fixade till i stallet, vilket känns i armar och axlar idag då jag inte har mockat på lääääänge! ;)

Det var typ min helg!
Nu är det måndag igen och en härlig vecka väntar!


Kommentarer
Postat av: cornelia

Jag vill med på musikquiz. Säg till mig nästa gång :)

2011-02-28 @ 17:10:30
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0