Kock ?


Jag har, tro det eller ej, klarat att göra en älgstek med sås (från grunden) - och det blev jätte gott! Inte lika gott som pappas, men det är svårslaget så det räknas inte.
Till och med Daniel tyckte det var gott och nyss sa han: Du börjar bli duktig på att laga mat!

Kanske skulle byta yrke till kock?? haha..


Nu ska jag smälta maten lite innan det blir ett eftermiddags pass på gymmet.
Ska köra lite kondition idag - något som verkligen behövs! Blir nog även lite axlar, rygg och mage!

Saknar mitt blonda hår!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

saknar oxå mitt blonda hår ibland. Men det är faktiskt finare med mörkt, tar fram dragen mer och ser kvinnligare ut =) Jag har ju bara sett dig på bild, men tycker du passar jättebra i mörkt!

2011-02-14 @ 12:37:44
URL: http://wanilla.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0