Make it happend!


Nu har jag inte skrivit något på länge - känns det som iallafall, även om jag skrev igår!

Jag har jobbat en hel del så det är väl anledningen :)
Igår träffade jag en kund på förmiddagen som fick prova de nya foundationen och sen på eftermiddagen hade jag Evelina här som fick en makeup rådgivning. Efter den kom Malin och Jenny hit så vi satt och jobbade lite inför de kommande Norge resorna :)

Idag har jag varit i Hällefors och jobbat, även här en tjej som fick prova makeup. Passade på att hälsa på mormor när jag ändå var i Hällefors också. Har precis kommit hem därifrån så nu är det bara att ladda, för snart är det dags för ännu en makeup!

Gud va roligt det är!




Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0