När man behöver det som mest



Det har verkligen varit en toppen dag!
Denna dagen kunde inte ha kommit mer lägligt, jag behövde verkligen detta.


Säger det ännu en gång, men det är otroligt vilket jobb jag har!
Det är en spännande tid framöver nu med endast två kvartal kvar på året och efter att ha sett resultaten från mitt förra kvartal, så blir det att lägga i femmans växel för att jag ska klara mina mål - för det är klart att jag ska göra det!


Tack Gunvor för en toppen dag.
Du och föreläsarna var fantastiska!

Bilden är från utbildningen på Röd i somras.



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0