Röd!


Wow vilken vecka det har varit - så långt!
Har haft fyra kundmöten än så länge och det har lett till nya bokningar, försäljning och nya kollegor! Det är ju underbart! Är ledig imorgon, eller ja jag ska sätta mig och ringa en timma men that's it! Skönt det är när man kan bestämma hur dagarna ska se ut!

Till helgen sen är det dags för jobb igen.
På fredag ska jag träffa en kund för lite makeuprådgivning och det samma på söndag. Ska bli spännande!



Är även så otroligt stolt över mig själv som jobbat på så bra nu att jag får bära den röda kavajen igen! Den är ju inte direkt snygg när den hänger där i garderoben! haha

NSD Mona Butters från USA(!) och jag på seminariet.
Kommer aldrig glömma det ögonblicket!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0