Så fort jag blir frisk...


Under tiden som jag har varit sjuk har jag lagt upp värsta planen ( i mitt huvud) över min kost och träning, jag har sett mig själv rynka på näsan under tiden som jag trycker i mig 200g kesella med frukt, hur jag svettas på löpbandet och pressat med vikterna.

Men samtidigt har det varit väldigt skönt att kunnat skylla på förkylningen!
"Så fort jag blir frisk, då kör jag igång igen" - det känns så bra att säga så....
Tills man vaknar upp ur dvalan och inser att man är större än någonsin och ful som stryk!



Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Vilken tur att du är snygg då så du slipper det bekymret.. ;). Dock är träningen väldans bra för självförtroendet så man borde försöka bli bättre på det!!! KRAM

2011-02-02 @ 14:40:02
URL: http://idamarieo.blogspot.com

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0