Utmaningar


Har kommit en ny utmaning från kontoret som heter Steps for Success! och den kunde inte komma mer lägligt! Jag är så laddad! Nu är det bara att fortsätta jobba i samma takt för jag ska minsann gå på scenen på årets seminarie - det finns inget annat alternativ! :)



Tidigare när det kommit liknande utmaningar har jag velat anta dom, men jag har inte haft glöden och den starka tron på mig - som jag har nu. Det kan bero på att jag då har haft ett annat jobb vid sidan av som tagit upp mycket tid och energi - mina bokningar har varit glesa så vägen till målet har känts alldeles för lång.
Men nu, när jag har mognat i min i business har jag en helt annan känsla! För första gången antar jag en utmaning med känslan att jag ska klara det - på riktigt!
Förutsättningarna för att jag ska lyckas är även mycket större nu än tidigare. Med en kalender full med bokningar så vet jag att jag kommer träffa oerhört många människor som kan leda till väldigt mycket och det är så spännande att man inför varje klass inte har en aning om vart den leder :)




Att det är många av mina kollegor som också antagit utmaningen gör det hela ännu roligare! Då gör vi det tillsammans! Även om vi är våra egna så blir det mycket roligare och lättare när man jobbar tillsammans med kollegor som har samma mål som en själv! Då kan man peppa och hjälpa varandra på vägens gång och det är en underbar känsla!

Önskar alla konsulter runt om i Norden lycka till så hoppas
jag vi ses på seminariescenen! ♥


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0