2010

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Helt underbart!
Bättre än förra året? – Ja, verkligen!
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Förlovningen!
Har du flyttat under år 2010? – Ja, flyttade hem igen efter 4 år i Norge.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Ja det har jag nog.
I så fall vilken? – Ska man komma ihåg sånt?
Har du kysst en främling? – Nej, Daniel räknas nog inte som en främling :)

 

KÄRLEK


Hur har din kärlek varit 2010? – alldeles underbar!
Har du varit kär? - Inte har varit, jag är kär!
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej

 

SORG & HÄMD


Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Men gud, va är det för fråga?
Har någon i din släkt avlidit? – Nej
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Haha nej :D
Varit i slagsmål? – Nej inte med slag, men med ord!


PERSONLIGT


Har du gjort någonting du ångrar? - Ja.
I så fall vad? –  Att jag inte jobbat mer :)
Har du skämt ut dig? – Ja det har jag säkert gjort, men bryr mig inte så mycket ;)
Har du ljugit för en vän? – Är väldigt ärlig av mig så nej.
Har du varit ute en hel natt? – Ja
Har du blivit tagen av polisen? – Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.



SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Går inte i skolan
Har någon varit elak mot dig i skolan?
Hatar du någon på din skola? -
Har du gjort något framsteg? – 
Haft alla rätt på ett prov?

 


VÄNSKAP


Har du träffat nya vänner? – Ja
Har du förlorat en vän? – Inte förlorat på så sätt att han/hon är död, men ja.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej
Har du ljugit för en bästavän? – Som sagt, är väldigt ärlig så nej.
Har du haft en relation med en vän? – Relation?

 

Hittade listan hos Evelina

Kommentarer
Postat av: evelinajamie

Det funkar utmärkt det! Här har du mitt nr så kan du ju smsa om vart vi ska träffas osv :) kramar!

2011-01-14 @ 23:24:48
URL: http://curiouus.blogg.se/
Postat av: evelinajamie

tror ja glömde skriva mitt nr, är osäker

men här ifall :) 0738155381 :) kram

2011-01-15 @ 00:01:12
URL: http://curiouus.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0