Älskade måndag!


Nu är det måndag igen och jag kan inte göra annat än att älska måndagar!
Det är början på en ny vecka och att få börja veckan med
att träffa alla härliga kollegor, det är helt underbart!
Sitter och förbereder lite inför kvällens utbilning och awardnight,
det ska bli så rolig att få kora månadens Queen och dela ut priser för december utmaningarna.

Kvällens utbildning blir DISC metoden och lite annat smått och gott :)


För övrigt så har jag en härlig vecka framför mig med massa roligt jobb:





Har jobbat lite grann även under min ledighet,
gjorde en makeup på Johanna igår men den lägger jag
upp i ett enskilt inlägg så det hamnar under rätt kategori :)



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0