Älsker't !



Jag har verkligen hittat mitt drömyrke!
Jag har sagt det många gånger tidigare, och jag kommer säga det igen.

Som vikarierande SD (Sales Director) har jag verkligen fått en större inblick i vad mitt jobb innebär och nu vill jag bara klättra vidare på karriärstegen! Att få träffa alla härliga kollegor en gång i veckan och dela kunskap och upplevelser, fira och hjälpa varandra det är guld värt!

Sen är det många som rynkar på näsan när man talar om vad man jobbar med, för de tycker att det är en sekt(!) Bara för att vi har roligt och blir glada av vårt jobb och hjälper varandra istället för att stjälpa varandra, då är det konstigt.

Jag själv tycker det är väldigt konstigt hur man kan gå till ett jobb, som man inte trivs med, varje dag och jobba åtta timmar. Skulle man jobba extra hårt, är det väldigt sällan som man får ett extra tack, eller mera i lön - ändå gör man det! Det finns ofta en eller flera som alltid klagar på vad man gör och ska lägga sig i hela tiden och för att inte tala om allt skitsnack som finns på en arbetsplats... usch! Nu rynkar jag på näsan!


 


Kommentarer
Postat av: Camilla

DU ÄR BÄST!!!!

2011-01-25 @ 18:11:53
URL: http://modernday.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0