Applause


Åhh va jag älskar att vara Sales Director!
Visst, jag är inte det på riktigt.. inte än! Men man kan säga att jag praktiserar som det nu i några veckor och med det så får jag vår underbara tidning tidigare än alla konsulter! Okej, det är Malins tidning, men jag måste läsa och kolla i den så jag vet vad jag kan ta upp på måndagens möte..




Så nu sitter jag här läsande och lusande, lika lycklig som ett litet barn på julafton!
Extra roligt är att det står om alla underbara och fantastiska nyheter som släpps nu i januari!

Kan knappt vänta!


Kommentarer
Postat av: Betts

Ok! Det kommer en massa nyheter hörde jag!

48st. Foundation, meeer??

2011-01-09 @ 08:35:22

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0