Bästa bästa Lisa!


Som ni vet så är jag sjuk
- hur skulle ni kunnat undgå med tanke på att det är det enda jag skriver om (?)

Så igår fick jag ställa in två klasser, vilket är mindre roligt då jag hade sett fram emot dom jätte mycket! Men med en hals som svider så fort jag ska till och prata och en hosta som kommer oanmäld så skulle det ha blivit väldigt jobbigt! Det hade inte gått.

Jag vill därför ge en stor, stor kram och ett innerligt tack till min kära kollega som höll den ena klassen åt mig. Du är guld värd!

Lisa som indian på vårt Stjärnevent i Sollentuna :)

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0