Det är inte lätt....


Har precis kommt hem från familjen Knutsen (Daniels syster m. familj). Vi var där och hälsade på lilla Alwin som brutit armen.. Stackarn! Det var inte ett litet gips han fått inte, knappt så han orkar bära upp det..
Tanken var att dom skulle följt med till Sälen, men nu går ju inte det :(

Ingenting blir som man planerat!



Men vi åker iaf upp i eftermiddag.
Har dock inte bestämt mig än om jag ska ta med mig brädan eller inte... Är ju så jävla kass på att åka så jag blir så förbannad över att det inte går som jag vill. Och övning ger knappast färdighet med tanke på att jag övar ett åk varje år :D


Men men, dags att packa kanske?!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0