Det kan alltid bli värre...


Har som sagt varit sjuk i några dagar och i morse vaknade jag med ögoninflammation i höger öga..
Till en början var det inte så farlig men i bilen på väg hem från Sälen bröt helvetet lös och det varade ordentligt! När vi precis kom till Filipstad så började även vänster öga att vara, så nu sitter jag här med en kastrull kokat vatten, bomullspads och en handduk och baddar ögat var och varannan minut. Härligt!




På bilden har jag precis tömt ögonen, men svullnaden går inte direkt att få bort! Finns nog inget smink i världen som skulle få mig att känna mig och se pigg ut nu - vilket är väldigt synd.

För jag vill inte vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0