Ett år sedan


Idag (egentligen 29:e) är det ett helt år sedan jag slutade på Clas Ohlson.
Jag kan inte fatta att ett år verkligen har gått så fort!

Ibland kan jag tänka på va roligt vi hade tillsammans - det var verkligen bra arbetsmiljö! Alla var lika galna och började det någon ny så tog det inte många dagar innan vi hade format honom/henne till en av oss :)


Måste säga att jag saknar alla härliga stunder med det galna Clas Ohlson gänget!

 

Här kommer lite minnen från olika stunder:

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Ja, men exakt.. sjukt hur det är!!! Och så vet jag att jag inte genomför mina tankar sen när jag blir frisk iallfall. :P



Just nu känner jag dock att jag gör vad som helst bara jag blir frisk. Galet tråkigt att vara sjuk..:(

2011-01-31 @ 12:59:55
URL: http://idamarieo.blogspot.com

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0