Osminkad = sjuk ?


Jag får hela tiden höra att jag ser sleten ut utan smink och folk frågar ofta om jag mår dåligt eller är sjuk. Just förtillfället är jag ju det men igår, när de andra var ute och åkte skidor hade jag inget att göra så jag slängde på mig lite rouge, mascara och ögonbryn.

Vet ni vad som hände??

Jag kände mig genast mycket piggare och förkylningen var som bortblåst och när dom kom tillbaka från längdspåret påpekade Daniel att jag såg mycket piggare ut!

Så är det någon mer som är förkyld?
Sminka er så blir det genast mycket bättre!





En osminkad Mickis
 


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0