Run bitch, RUN!


Daniel är världens bästa!
Han försöker verkligen motivera mig att träna, just nu kan jag ju inte träna eftersom jag är sjuk - men direkt när jag blir frisk så kör jag igång igen.

Förslaget som Daniel kom med idag var att han skulle köpa ett löpband åt mig, samt alla säsonger av One Tree Hill. Självklart finns det regler som måste följas, nämligen: För att få titta på OTH så måste jag springa på bandet!

Med tanke på att jag är beroende av OTH så kommer det springas en del framöver.
Det kommer vara mycket lättare att springa också när man har något att underhålla sig med! :)


 



NU JÄVLAR!

Kommentarer
Postat av: ida

OTH är det bästa jag har 7 säsonger =)

2011-01-25 @ 18:35:45
Postat av: Janni Kylmäaho - Fotograf och Bloggdesigner

Vilken härlig deal! :) Finns inget bättre än OTH! Har köpt alla säsonger som släppts i Sverige, och kommer definitivt köpa sista säsongen när den släpps (typ i höst) Bästa med att ha boxarna är att man då kan kolla på det när som helst, om och om och om igen! :D Och att kombinera det med träning... - låter härligt!

2011-01-25 @ 21:49:33
URL: http://jannikylmaaho.se
Postat av: frida

nu har jag skaffat blogg igen;)

2011-01-26 @ 00:19:49
URL: http://ffridy.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0