Fett bränner fett


Har lagt om mina matvanor en del på sista tiden.
Kan inte kalla det för en diet, mer för en ny livsstil eftersom det är något jag ska äta hela livet och inte bara för en period. Så vad går det ut på då? Jo, att äta fett och inga kolhydrater. Man tar alltså bort potatis, ris, pasta, frukt och alla grönsaker som växt under jord.

Jag har ätit det i ca 4 veckor och mår så himla mycket bättre!
Sen att jag minskat 8 cm i midjan på de veckorna är bara en bonus. Det är nog inte enbart för kostens skull, har ju jobbat ute och rört mig mer än vanligt de fyra veckorna också så det är nog en kombination av kost och nytt jobb. Men ändå!

För er som vill veta mer, gå in här!

Nu ska jag ta och äta min frukost; äggröra och bacon.



Kommentarer
Postat av: Erica

Mm ngt att fundera på undrar bara vad min mage säger om det hela som inte klarar för mkt fett. Men har ju skaffat mig en PT å gymmar å fystränar för hela slanten, en dag ska jag oxå bli vacker :-D eller det är jag men tänkte bli ett bombnedslag ;-) hihi kämpa på du e så duktig och inspirerar andra :-)

2011-07-02 @ 20:58:06
URL: http://lovesexandbeauty.blogg.se/
Postat av: Erica

Mm ngt att fundera på undrar bara vad min mage säger om det hela som inte klarar för mkt fett. Men har ju skaffat mig en PT å gymmar å fystränar för hela slanten, en dag ska jag oxå bli vacker :-D eller det är jag men tänkte bli ett bombnedslag ;-) hihi kämpa på du e så duktig och inspirerar andra :-)

2011-07-02 @ 20:58:10
URL: http://lovesexandbeauty.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0