Hög på livet!


Om man kan vara hög på livet så är jag det!

Gårdagens utbildning var så sjukt bra!
Det är så roligt att se hur fler och fler jobbar sig framåt och uppåt!
Vi var fem röda jackor och en nydebuterad Sales Director igår,
plus alla konsulter såklart! Häftigt att det kan hända så mycket på bara några veckor!
Fick även information om alla nyheter som släpps, och WOW säger jag bara!
De nya makeupfärgerna alltså - I'm in love!

Som vanligt kunde jag inte sova när jag kom hem så
jag passade på att packa produkter som jag snart ska åka och leverera.
Sen ikväll ska jag iväg till Hällefors och pyssla om ett härligt gäng :)


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0