Livet på en parkbänk


Är äntligen hemma efter en kaosmorgon i Karlstad :)
Planen var att jag skulle sova hos Johanna och gå upp typ 11.
Men klockan åtta ringer hon och jag får kasta mig upp ur sängen och
slänga ner mina grejer, käka frukost och dra ifrån lägenheten.

Anledning till det var att tjejen hon lånar lägenheten av skulle komma och
hämta massa möbler - och hon visste inte att jag var där. Så för att undvika
pinsamma förklaringar så gick jag ner till älven och la mig på en parkbänk - trött som ett as!
Kände mig som en uteliggare när jag låg där med huvudet på väskan.
Båtbussen åkte förbi typ 10 gånger och dom tittade lika mycket varje gång! haha

Men nu är jag äntligen hemma igen - för att snart åka tillbaka till Karlstad.
Ska på utbildning ikväll. Måste nog bara vila en stund och försöka få upp värmen lite.



Som tur var hade jag fått låna en bok av Johanna som jag kunde läsa.
Då gick tiden lite fortare :)

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0