Sjunde augusti!


Igår var jag och skrev på kontraktet till lägenheten
så den sjunde augusti får jag nycklarna!!

Känns så himla bra, så rätt!
Kommer trivas jätte bra, det är jag helt säker på.

Vet dock inte hur jag ska ha det än.
Det är en etta med stort kök så vet inte om jag ska ha
vardagsrum och kök i samma rum eller om jag
ska ha vardagsrum och sovrum i samma?!


Ska ner och kolla på tapeter och så också - klarar inte av vinröda
väggar i sovrummet känner jag. Inte riktigt min grej direkt!
Får nog bli någon fin ljus tapet så det öppnar upp lite :)


Åhhhh längtar!!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0