Söta pappa! <3


Fick ett sms av pappa i morse:

Ha dä gott å pass på å njut av den lediga dagen.. tycker farsgubben B-)

Jag tycker det är sött på flera sätt..
- Eftersom han inte skriver med T9 så har det nog tagit honom 10 minuter att skriva smset - men det är det värt.
- Han skriver som om han kom från lesjöfors, vilket han inte gör!
- Sen att det är en smilegubbe med solglasögon i slutet gör det hela så charmigt. Han har precis lärt sig det nämligen! Var inte så länge sen han frågade mig: "vadå B, bindestreck och parantes?"


Tycker om dig pappa, du är bäst!
Och jag lovar att njuta av min lediga dag! :)

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0