Välkommen in!



Nu är jag tillbaka - alla jublar!

Vissa jublar av glädje och vissa jublar för dom tror sig få veta massa skvaller om mig - har hört att jag är eftertraktat på skvallermarknaden! KUL med tanke på att jag har ett sånt händelserikt liv ;)
Ledsen tjejer, men ni sistnämnda kommer inte få reda på något så ni kan lika gärna dra på en gång!


Så vad har hänt på sistone?
Massor - verkligen!
Mest jobbiga saker egentligen men som det maskrosbarn jag är så går jag
bara starkare och starkare ur varje jobbig situation. Bring it on bara!
Det är inte jag som förlorar i slutändan ändå! ;)

Har kollat på en lägenhet idag - fast jag egentligen inte skulle. Planen var ju att dra
jorden runt men får jag lägenheten så är det meningen att jag ska bo här, får jag den inte så är det meningen att jag ska dra. Min framtid ligger alltså i hyresvärdens händer!

Jobbar en del också, eller jävligt mycket skulle jag vilja säga! ;)
Har vart på kyrkogården i fyra veckor, plus Hennickehammar på helgerna. Men nu är det bara Hennickehammar som gäller i tre veckor innan det är dags att gå tillbaka till kyrkogården i några veckor till.
Jobbar självklart med Mary Kay också - men det gör jag på eftermiddagarna och de helger jag inte jobbar på Hennickehammar!


Får uppdatera er mer imorgon!
Puss och gonatt på er!











Kommentarer
Postat av: Erica

Härligt du är tillbaka å jag jublar av glädje!! Jorden runt fan va kul!! Kommer väl hem i juli, då får vi ta ett kalas!! Saknar dej! Kram

2011-07-02 @ 20:55:30
URL: http://lovesexandbeauty.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0