Trött.nu


Har inte skrivit på några dagar, har inte orkat!

Är helt slut i kroppen!
Försov mig häromdagen - vilket jag aldrig har gjort tidigare!
Visst, jag har försovit mig men då har jag ändå hunnit i tid till skolan/jobbet.
Men nu ringde dom och väckte mig 07.10 och jag skulle ha börjat 06.30.
Jag flög upp ur sängen och stämplade in 07.22 - bra gjort!

Min första lediga dag idag och tanken var att jag skulle
ta det lugnt igår - lyssna på kroppen och vila ordentligt
så jag skulle vara någorlunda utvilad idag.
Men lättpåställd som jag är så slutade det med en
karatefylla i Karlstad med tjejerna! Hade en grymt
rolig kväll men det har ju satt sina spår idag - på gott och ont! :)

Bästa Johanna ♥

 

På väg hem mötte vi några filipstads killar, som i sin tur
hade mött en fin blomma med tillhörande kruka som dom tog
med sig hem!

 

(jag har ett rosa skydd på min iphone, därav den rosa tonen på bilderna)

 


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0