Äckel

Bjuder på en konversation från kryssningen.
Den ägde rum "dagen efter" och jag var osminkad och han stenfull.

-Vad heter du?
-Mikaela.
-Jaha, jag heter Mattis.
tystnad
-Vill du ha en drink?
-Nej tack.
tystnad igen
-Är du singel?
-Nej jag är förlovad.
-Fan va tråkig man kan va då!

Precis som att du hade fått dig något om jag varit singel - NOT!


Det ska även tilläggas att han gick vidare till en annan tjej och körde precis samma konversation som slutade på precis samma sätt! Han skulle nog lyckas bättre med sitt raggande om han klippte sig, tog en dusch och borstade tänderna.

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0