Dagen närmar sig!


Fyller år snart, 2 april för att vara exakt! :)
Och jag önskar mig inte något speciellt - skönt tänker ni som tänkt uppvakta mig - men det finns en del saker som jag ändå är i stort behov av och som passar utmärkt att ge mig på denna dag, 2 april alltså om ni redan glömt!



Pengar: Det räcker inte med någon hundralapp! En miljon minst, annars kan det kvitta!
Löpband: Så jag kan jaga Daniel här hemma, och eftersom jag nu blivit lite blondare så kommer jag inte förstå varför jag aldrig kommer ikapp honom.
Träningskläder: Man vill ju vara den snyggaste tjejen på gymmet liksom, visst det är jag redan men det kan vara skönt med ett par nya mjukisbyxor att gå runt i här hemma. Och när det står Better Bodies på, så behöver jag inte bevisa att jag har en bra kropp. Det står ju på kläderna!
One Tree Hill boxarna: Just för att jag är helt lost i den serien. Inte i serien Lost, utan i One Tree Hill!
Systemkamera: Så jag slipper ta mina oerhört snygga egopics med webcamen! Det är liksom sååå 90 tal!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0