En fantastisk dag!


Igår var det verkligen en helt fantastisk dag!
Jag vaknade med den inställningen och så blev det också!

Hade en fantastisk klass på eftermiddagen och sen var jag på gymmet efter det. Hade jätte mycket energi efter klassen så det gick jätte bra på gymmet - jag gav verkligen järnet!
Fick det nya programmet så det var lår, vader och rumpa som pumpades upp, vilket känns idag vill jag lova! Jisses! Hade tänkt gymma idag också men vaknade i morse med smärtor i bröstkorgen och jätte ont i halsen så får skippa det och hålla tummarna för att jag mår bättre i morgon!

Tur det är onsdag så det är mycket bra på tv'n som jag kan kurera mig med.
Sveriges mästerkock, Grey's och BB förstås! Kan ju inte missa när Annie roastar Madde!!



Kommentarer
Postat av: gabriella,

nej det går verkligen inte att miss! :D som det verkat så har ju annie skreve massa elakt :p

2011-03-30 @ 20:19:17
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0