Ingenting


Har precis käkat lite frukost; grovt bröd med ost & paprika och ett glas citrus juice!

Måste säga att jag är lite besviken idag.
Känner nämligen inte av gårdagens träning!!
Det känns inte ens lite grann, inte ens pyttepyttelite träningsvärk! Va tråkigt det är!

Ikväll blir det kondition tills blodsmaken sprutar i munnen - det ska ju inte så mycket till för min del men ändå! Kontitionen har iaf blivit mycket bättre sen jag började, jag orkar mer och mer för varje gång så det är ju ett steg i rätt riktning! Man blir ju lite sugen på att springa ute när det är så fint väder, men det är något jag aldrig kommer göra - det ska jag spara alla fönster tittare!




Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0