Lite skryt då!


Måste bara säga att jag är så jävla nöjd över att mina bilringar börjar försvinna/har försvunnit!
Förut så kunde jag inte använda något annat än mjuksibyxor eller leggins - men nu, nu kan jag ha mina jeans igen utan att det skaver eller väller över! Hur gött är inte det?!!
Det är fantastiskt skönt!

Visst, när jag sitter ner så kommer det fram en "bulle" på magen men den går inte hela vägen runt som den gjorde förut och den är absolut inte lika stor som innan!
När jag ligger på sidan så är det inte längre något bilringveck i midjan, nej nu är det en kropp utan "fartgupp"! Julgranen på ryggen har också försvunnit! ;)


Vad jag vill säga är att jag är jävligt nöjd över hur min kropp svarat på all träning!
Jag går alltså inte på någon diet längre utan äter precis vad jag vill och tränar styrka och kondition regelbundet, något som jag tänker fortsätta med för jag ska då inte ligga i vassen i år!

Och för er som känner att det är tungt att börja: bara gör det! Ni kommer se resultat snabbt och det ger energi och motiviation att fortsätta!
Lycka till!

 


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0