MARY KAY


Ikväll är det dags för utbildningskväll med awardsnight
Jag har lovat att prata lite om teambuilding då de andra tjejerna tycker jag är duktig på det och vill veta hur jag går till väga när jag presenterar jobbet för mina kunder. Ska sätta mig och skriva ner och verkligen tänka efter vad det är jag gör, för det vet jag inte riktigt själv!

Fick precis hem ett paket med produkter också som ska packas upp och postas vidare till några kunder :)
Har även fått hem biljetten till lördagens karriärskonferens i Stockholm! Är super laddad så jag önskar att veckan bara rusar förbi så det blir lördag någongång!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0