Pink Pearls uppdatering


  • Hade en teambuilding-intervju i fredags och det gick jätte bra!
    Hon hade inte möjlighet att bli konsult nu i mars, men i april blir hon en av oss!

  • Har fyra gäster på mötet ikväll och det kan leda till väldigt mycket!

  • Jag och Malin åker till Norge tisdag-onsdag.

  • Har en makeup klass på lördag.

  • På söndag åker jag till Hällefors och registrerar en tjej.



    Det rullar på med klasser och intervjuer och det är så himla roligt!
    Var på konferens i lördags och snacka om energikick alltså. Ska sätta mig och gå igenom anteckningarna, skriva rent och förbereda inför ikväll då jag ska berätta och dela med mig av det jag tyckte var bäst.



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0