Resultat



Jag lovar att komma med resultat om träningen,
så fort det finns något resultat att visa.

 

För dig som undrade hur det går med vikten och mätningen så
har jag inte en aning - visst jag märker ju stor skillnad! Fick på
mig ett par jeans häromdagen, utan problem och bilringen som hängt
över tidigare var borta!

Men jag har inte vägt eller mätt mig sedan julas
och tror inte jag ska göra det heller.
Vill att träningen ska vara rolig och inte
framkalla panik-känslor eller ångest över att man inte
gått ner eller inte minskat. :)


Kommentarer
Postat av: Ann

Helt rätt inställning! :)

2011-03-11 @ 11:53:58

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0