Snor


Vet inte hur mycket snor som får plats i huvve egentligen?!
Jag snyter mig stup i kvarten men lik förbannat kommer det mer!
Men det är väl bara att fortsätta snyta sig antar jag, någon gång lär det ju ta slut.


Tänkte på en sak när jag duschade igår.
Jag duschar ju alltid tills varmvattnet tar slut och det är lite konstigt det där hur det funkar. För när det börjar ta slut, så vrider man ju på mer värme. Och hur kommer det sig att det finns varmare när det börjar ta slut? Fattar ni vad jag menar?! :D

Om jag har tex 38 grader på vattnet så börjar det ta slut, då vrider jag upp till 40 grader och det finns! Är inte det lite konstigt? Varför tar då värmen slut på 38 när det finns kapacitet på 40?
Konstigt det är.

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0