Utbildning i Karlstad


Ikväll är det dags för utbildning i Karlstad och jag är taggad till tusen!
Jag ska inte gå på någon utbildning den här gången. Jag ska istället hjälpa till att utbilda de nya konsulterna och det ska bli så himla roligt!


Annars i veckan är det ganska lugnt med jobb.
Ska ha en SPA kväll imorgon och sen på söndag har jag en makeup+hudvård. Även om jag inte har så mycket inbokat så ska jag självklart jobba med annat. Boka nya klasser, ringa uppföljning och sätta ihop min portfolio. Har inte hunnit göra det än, så det blir ett roligt projekt att pyssla med :)

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0