Förvirrade känslor.


Orkar inte känna längre.
Ena stunden känns allt rätt och jag är starkare än någonsin för
att en sekund senare bryta ihop och gråta mig helt utmattad.
Allt känns bara helt sjukt..

Vet inte vem jag är längre.
Helt plötsligt så handlar livet bara om mig och inte om oss.
Alla planer man haft för framtiden bara blåste iväg som en tornado
ur huvudet och lämnade ett stort hål och massa funderingar.

Här står jag nu, helt tom med förvirrade känslor.

Alla vill hjälpa till och finnas där och jag är evigt tacksam för det.
Men det hjälper inte, inte när det är dig jag vill ha.
Det är dina kramar jag vill ha. Din närhet. Ingen annans.


Kommentarer
Postat av: Liv Marit

tenker på deg.):)

2011-05-02 @ 13:14:22
Postat av: gabriella,

massa kramar till dig!

2011-05-02 @ 16:52:39
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ta hand om dig vännen! <3

2011-05-03 @ 09:39:18
Postat av: Ida-Marie

Jag förstår precis hur du känner. Helt plötsligt vet man inte vem man är, hur man förväntas vara. Det känns som att man inte kommer att klara sig på egen hand. Mest för att man inte vill. Ett tips är att försöka inse vad som hänt och ta hjälp av alla runt omkring dig. Hitta på roliga saker tillsammans med dina vänner och din familj. Jag har själv förstått att detta kommer att ta lång tid, men jag tror det är viktigt att låta det göra det. Tillåta sig själv att vara ledsen! Nån dag måste det ju bli bättre!!!

2011-05-11 @ 15:06:10

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0