Intressant?

Nämn något som gjorde dig glad igår: det kan jag inte, för det är en hemlis ;)
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov i en underbar hotellsäng!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt hotellfrukost
Det sista du sa högt: Högt?
Det senaste någon sa till dig: Det går bra
Vad har du druckit idag: Apelsinjuice
Vad var det senaste du åt: Lax, knäckebröd och yoghurt
Vad var det senaste du köpte: Maten igår på Havariet
Vad är det för färg på din ytterdörr: Har ingen egen ytterdörr
Vad är det för väder hos dig nu: Mulet
Godaste glassmaken: Magnum mandel
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Sover du tungt: Ja!! Och jag kan somna precis vart som helst.
Drömmer du mardrömmar: Ja ibland
Trivs du med ditt jobb: Absolut! Världens bästa!
Favoritklädsel:
Bekvämt!
Favoritlåt just nu: Veronica Maggios album!
Vad ser du om du tittar till höger: Jenny som ligger och vilar
Vad gör dig glad just nu: Hela jag är glad, och inget kan ta ifrån mig den känslan!
Vad ska du göra härnäst: Göra mig klar för en dag på mässan.
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Väldigt väldigt glad och förväntansfull.
Favoritgodis: Choklad och lakrits ferraris.
Kläder just nu: mjukis byxa, linne och adidasjacka
Sommarplaner: Ujujuj.. Massa mys och härj med Johanna!
Hur många kuddar sover du med: Två, varav en ligger Doris på ;)
Spelar du något instrument: Nej, men när jag var liten gjorde jag det.
Morgon eller nattmänniska: Det går i vågor.
Vad är viktigast för dig: Att må bra
Är du kittlig: Ja det kan man lugnt säga!
Snarkar du: Ibland..
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Kackerlackor
Längtar du mest efter just nu: Det är mycket det! :)




Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0